אוחיון בשטח • יובל רבין: אבא לא היה שוחר שלום, הוא היה שוחר טובת מדינת ישראל

    ישראל אוחיון 2 Comment on אוחיון בשטח • יובל רבין: אבא לא היה שוחר שלום, הוא היה שוחר טובת מדינת ישראל
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השנה היתה 1995, "עצרת השלום" התקיימה בכיכר מלכי ישראל שכבר הספיקה לשנות את שמה, בסיום העצרת כשירד יצחק רבין בגרם המדרגות, שלושה כדורים פילחו את גבו, ע״י יגאל עמיר שהיה קרוב מאוד למקום.

    עשרים שנה חלפו לרצח ראש הממשלה ושר הבטחון יצחק רבין וישראל אוחיון כתב אתר 'קול חי' יצא לקיסריה להיפגש עם בנו יובל, ולשמוע ממנו על היום בו ארע הרצח, על דעותיו של אביו, ועל הדרך אותה הוביל לראשונה.

    הוא מתקומם על אלו שטוענים כי רבין עבר מהפך בדרך לשלום, על אחת כמה וכמה אלו שמצדדים בטענה כי פרס גרר את רבין להסכמי אוסלו. "הוא היה איש מעשי ופרגמטי שהאמין בערכי היהדות, הציונות והדמוקרטיה".

    מה הוא חשוב על כך שהציבור זז ימינה? האם יש מישהו בשולחן הממשלה שיכול להמשיך את דרכו של אביו? האם יש מציאות כזו ישראל- ושלום יחד? האם הוא בדרכו לפוליטיקה? ומה הוא חושב על הספר תורת מלך?



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לכתב ישראל חיון, נראה לי שזה לא מכובד, ולא נעים, שאתה תופס את הרמקול למראויינים, כדאי שפשוט תקנו עוד רמקול ותנו למרואיין לתפוס לבד.

      תודה

    2. 1

      "הסכם אוסלו לא הביא פיגועים, גולדשטיין הביא פיגועים" תגיד לי, מר בנו של רבין, איפה אתה חי? כשאני שומעת איזה חינוך קיבלת אני מבינה איך אבא שלך עשה מהלך שרצח 3000 ישראלים. עליך לבקש סליחה בשמו של אביך ולא לחפש אשמים לתוצאות של המהלכים המדיניים החסרי אחריות שלו.